شناسهٔ خبر: 20649 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

محسنیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

لغو تمامی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه یاسوج تا پایان امروز/ شرایط نامساعد جوی تا جمعه ادامه دارد

هواپیما ایران ایر مدیرکل فرودگاه یاسوج از لغو کلیه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه یاسوج تا پایان امروز به علت کاهش دید کادر پروازی خبر داد و گفت: از آنجا که این شرایط نامساعد جوی تا روز جمعه ادامه دارد٬ در صورت لغو یا برقراری پروازهای دیگر روزها٬ اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

علی محسنیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر که کلیه پروازها به مقصد فرودگاه یاسوج تا پایان ساعات پروازی امروز لغو است گفت: شرایط نامساعد جوی علت لغو پروازهای امروز به مقصد فرودگاه یاسوج است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی جنوب و جنوب غرب کشور به علت بارش شدید باران و مه آلود بودن هوا برای پرواز نامساعد و غیر استاندارد گزارش شده است٬ افزود: پروازهای امروز فرودگاه ایلام نیز به همین علت مشابه لغو شد.

مدیرکل فرودگاه یاسوج با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز بارش باران به شدت در این شهر ادامه دارد٬ افزود: طبق استعلاماتی که از سازمان هواشناسی گرفته‌ایم وضعیت شرایط جوی تا پایان روز جمعه به همین منوال خواهد بود ولی به این دلیل که بارش‌های بهاری است و شدت آن نوسان دارد در صورت برقراری یا لغو پروازهای فرودگاه یاسوج اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

پرواز های فرودگاه یاسوج به تهران همه روزه است./

نظر شما